خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

کریستیانو رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال در باکو بسر میبرد به علت کشیدگی عضله ی پای راستش در تمرینات غایب بود. با این حال تیم پزشکی مطمئن است که رونالدو با چند جلسه استراحت برای بازی با زاراگوزا در هفته ی اینده و همچنین بازی با گالاتاسرای در امادگی کامل خواهد بود. لازم به ذکر است که رونالدو به علت محرومیت نمی تواند پرتغال را در بازی با اذربایجان همراهی کند.

فابیوکوئنترائو نیز به علت کوفتگی شدید قادر به تمرین نبود و در هتل استراحت کرد.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 12:22 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/21/internacional/1363901943_533966_1363902026_noticia_normal.jpg تیم ملی برزیل شانس آورد که در مقابل ایتالیا شکست نخورد و بازی را با تساوی 2-2 تمام کرد . در این بازی کاکا 30 دقیقه و مارسلو 15 دقیقه حضور داشتند . 
در یک بازی دوستانه ، برزیلی که نیمه اول را با گلهای اسکار و فرد با نتیجه 2-0 برده بود ، در نیمه دوم تن به تساوی داد و حتی در دقایق آخر نزدیک بود که شکست بخورد که با خوش شانسی مواجه شد .
تیم اسکولاری در این بازی هرگز در حد و اندازه های نام برزیل ظاهر نشد و همچون تیم منزس ریسکی بود . مارسلو در این بازی با درخشش فیلیپه لوئیز فهمید که کارش برای رسیدن به ترکیب مشکل است . کاکا نیز کار خاصی نکرد .


ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 8:20 :: توسط : مهدی

 نه مسی و نه کریستیانو . مادریدیسموها اینیستا را می خواهند و بارسایی ها واران . در حقیقت در نظرسنجی روزنامه مارکا در پاسخ به این پرسش که هواداران دو تیم کدام یار حریف را دوست داشتند که داشته باشند ، این دو جواب بدست آمد . این سوال را مارکا وقتی طرح کرد که راموس گفت که دوست داشت که بوسکتز به رئال پیوندد و بازیکن بارسا نیز بازیکن کاماسی را خواست . 
در این نظرسنجی 61 درصد از رئالی ها اینیستا را انتخاب کردند . 21 درصد نیز مسی را برگزیدند . بوسکتز و ویا هر کدام 4 درصد آرا را کسب کردند و ژاوی 3 درصد . برای بارسایی ها نیز 27 درصد واران را می خواهند و 23 درصد راموس چرا که به نظر می رسد ضعف بارسا در خط دفاع کاملا مشهود است . کریستیانو با 16 درصد در رده سوم است ، ایکر و اوزیل نیز 10 درصد آرا را کسب کرده اند .


ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 8:19 :: توسط : مهدی

 

as
http://img.kiosko.net/2013/03/21/es/as.200.jpg
راموس ، جوانترین بازیکنی که به صد بازی می رسد
"صد تایی شدنم افتخار آمیز است "
"جام باشگاه های اروپا یک هدف است اما خوب نیست که دغدغه مان باشد "
بوسکتز :" حاضرم سرجیو را برای بارسا بخرم "
هاگی :" گالاتاسرای مثل رئال بازی می کند ، در ضد حملات بهتر است "

marca
http://img.kiosko.net/2013/03/21/es/marca.200.jpg
خدیرا از آلمان از رئال تمجید کرد
"دوباره داریم یک تیم واقعی می شویم "
"دوباره بهترین ویژگی هایمان را ارائه می دهیم "
"اوزیل اگر کمی بیشتر شوت به چارچوب داشته باشد ، از بهترین های دنیا می شود "
"مورینیو یک مربی بزرگ و یک شصخیت بزرگ است . اگر به من باشد ، می خواهم بماند "
پاندف :" من به مورینیو رای دادم اما اتفاقات عجیبی رخ داد "
سرجیو راموس ، جوانترین بازیکنی که صد تایی می شود


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:تیتر روزنامه,خبرجدید رئال ,, :: 15:20 :: توسط : مهدی

رافا واران با این که هنوز یک بازی ملی هم نداشته اما تبدیل به یکی از محبوب ترین ها در کشورش شده است . این بازیکن تبدیل به امید آینده فرانسه با درخشش در رئال شده و حالا در بورد الکترونیکی نایک ، پیغام هواداران در حمایت از او دیده می شود . "درود بر تو رافا"

http://s2.picofile.com/file/7698555371/varane_foto.jpg


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 7:36 :: توسط : مهدی

ویسنته دل بوسکه در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت که کاسیاس در جام کنفدراسیون ها حضور خواهد داشت اما فعلا در اردوی تیم ملی اسپانیا حاضر می شود . وی در مورد مورینیو نیز گفت :" این یک مسئله بچگانه برای من است . فقط به فنلاند فکر می کنم . "
وی گفت :" از حرفهای هیچ کس ناراحت نمی شوم . 48 ساعت تا بازی با فنلاند مانده است . دوست ندارم که بیخود حرفی بزنم . این یک مسئله بچگانه برای من است . من فقط به فنلاند فکر می کنم . من و مورینیو دو مربی با روشهای متفاوت هستم . برای اولین بار در مراسمی در هفته گذشته او را از نزدیک دیدم و روابطم در همین حد است . دو آتشه هایی که از مورینیو حمایت می کنند ؟ آنها عده ای فاقد ادب هستند که مدام باید ازشان ترسید . "
دل بوسکه در مورد آلبیول گفت :" دو مدافع خوب و پویول را داریم و به دنبال یکی دیگر هستیم . اینیگو مارتینز هم گزینه خوبی بود اما فعلا در تیم جوانان بازی می کند . آلبیول در پنج تا از ده بازی اخیر حاضر بوده و آماده است . "
وی در مورد کاسیاس نیز گفت :" اکنون بازی نمی کند اما در جام کنفدراسیون ها حاضر خواهد بود . او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ اسپانیا با 140 بازی ملی است که خیلی چیزها به ما داده و برایش احترام زیادی قائلیم ."


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 7:36 :: توسط : مهدی

 

as
http://img.kiosko.net/2013/03/20/es/as.200.jpg
کاسیاس از نظر پزشکی مرخص شد
پنج هفته زودتر به میادین برگشت
موینیو :" این جا در اسپانیا ، کار برای پرتغالی ها خیلی مشکل است "
"به زوریخ نرفتم چرا که دو ، سه نفر با من تماس گرفتند و به من گفتند که به من رای دادند اما به اسم کس دیگری نوشته شده است "

marca
http://img.kiosko.net/2013/03/20/es/marca.200.jpg
تیم ملی اسپانیا در بهترین سطح برای بازیهای حیاتی
مورینیو ، فیفا را زیر سوال برد
به بی نظمی در رای گیری بهترین مربی اشاره کرد "برخی به من رای دادند اما به اسم کس دیگری نوشته شد "
"هیچ قراردادی برای ترک رئال نبسته ام "
بازگشت کاسیاس ، آغاز بحث / به همراه آدان و دیگو لوپز تمرین کرد


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:0 :: توسط : مهدی

 در تعطیلات لالیگا به علت  انجام بازی های ملی ، روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا عکس هایی از لباس فصل آینده رئال مادرید منتشر کرد .

به گفته این روزنامه رنگ پیراهن دوم تیم نارنجی خواهد بود .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 15:59 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/19/primera/1363700283_106876_1363700353_noticia_normal.jpgخوزه مورینیو در مصاحبه با شبکه پرتغالی RTP اعلام کرد که در انتخاب ویسنته دل بوسکه به عنوان مربی سال فیفا تقلب صورت گرفته است . وی گفت :" متاسفانه به دلایلی در این مراسم شرکت نکردم . برخی افراد با من تماس گرفتند و گفتند که به من رای داده اند اما رایشان را به اسم کس دیگری نوشته اند . به همین خاطر در این مراسم شرکت نکردم . " 
این باعث شد که نماینده از فیفا در تماس با این شبکه ، حرفهای مورینیو را تکذیب کند و بگوید :" باید اعلام کنیم که لیست آرای اعلام شده توسط فیفا درست است . "
مربی پرتغالی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادی را برای جدایی از رئال در این تابستان امضا کرده یا خیر هم گفت :" صحت ندارد . من هیچ توافقی برای رفتن از رئال نداشته ام و هیچ قراردادی امضا نکرده ام . این مزخرف است . "
چطور از یک تیم متلاشی شده تیمی ساختی که د ریک هفته بارسا و منچستر را شکست داد ؟
فوتبال همین است . هرگز نمی دانی که چه در پیش است . به نظرم تیم یک سازماندهی مشخص داشت تا بتواند که از پس این بازیها بر بیاید . من تجربه مشخصی هم داشتم . این نیاز بود . این یک باشگاه خاص است . خوب یا بد توجهات زیادی را به خود جلب می کند . شرایط آسانی نبود . سخت درون زمین تلاش کردیم و اعتماد به نفس خوبی داشتیم . با جاه طلبی و اعتماد به نفس بازی کردیم .

راز مهار بارسلونا چه بود ؟
با اینتر با اسلحه هایی که داشتیم بازی می کردیم . رئال تیمی با مشخصه های متفاوت بود پس متفاوت بازی می کردیم . کلید این است که تیم روبرو را خوب آنالیز کنیم . با خنثی کردن نقاط قوتشان به موفقیت می رسیم .

پرتغالی بودن در دوران کاریت مثبت بوده است ؟
پرتغالی بودن ربطی به آن چه که می خواستم ندارد . این جا در اسپانیا خیلی مشکل تر است اما فکر نمی کنم که جایی باعث شده باشد که به عنوان یک پرتغالی کار برایم آسان تر باشد . به نظر من تلاش است که باعث موفقیت می شود . وقتی در سال 2004 پرتغال را ترک کردم لحظه مهمی بود . از هر باشگاهی یک تجربه بزرگ داشتم و به خاطرش ممنونم . تجربه ام در رئال متفاوت بود . باعث شد که یک مربی بزرگ و یک شخصیت متفاوت شوم که برای همه خوبی ها و بدی های فوتبال آماده شوم . دو بار مرا قبلش دعوت کرده بودند و به دلایل حرفه ای رد کرده بودم . در این جا هیچ چیز تو را سورپرایز نمی کند چرا که یک باشگاه متفاوت است .

بین تو و کریستیانو بحثی پیش آمد ؟
روزنامه ها را نمی خوانم ، برنامه های تلویزیونی را نمی بینم و به رادیو هم گوش نمی دهم . سعی می کنم از آن چه در مطبوعاتی می نویسند دور بمانم . اما یک خشم کوچک رخ داد . یک بحث بود که هر مربی حقش است که داشته باشد .

این تیم به همان خوبی هست که انتظارش را داشتی ؟
بله ، افراد خیلی خوبی در آن هستند که می خواهند برنده باشند .

می گویند که با سران رئال برای جدایی به توافق رسیده اید .
مزخرف است . هیچ چیزی را امضا نکرده ام و توافقی هم نشده است .

امسال چمپیونزلیگ را می بری ؟
ممکن است که آن را ببرم یا ببازم . به جز یونایتد که حذف شد ، همه مدعیان باقی مانده اند . ترجیح می دهم که به پنج مدعی اشاره کنم . بایرن فوق العاده است و در سه سال اخیر به دو فینال رسیده است . در شرایط خوبی هستند . یووه خیلی خوب است . دورتموند هم همیشه گفته ام که تیم خیلی خوبی است .

به نظرت کمک ویژه ای به بارسا صورت می گیرد ؟
شاید به این خاطر باشد که با تیمهای متفاوت مقابل آنها قرار گرفتم و تجربه های منفی داشتم چنین حسی باشد . نمی شود نتیجه گیری کلی کرد . اما درست است که چند بار با چلسی مقابلشان ده نفره شدم که سخت و غیرمنتظره بود . با اینتر با اخراج بازیکنم ده نفره شدم و با رئال نیز دوباره همین اتفاق تکرار شد . با سه تیم متفاوت تجربه یکسانی داشتم و طبیعتا این ابهاماتی را پدید می آورد .

از رفتن گواردیولا سورپرایز شدی ؟
او مربی بارسلونایی بود که از بخت های اصلی بردن جام بود . من انتظارش را نداشتم چرا که برای من غیر قابل ابور است که یک سال را تعطیل کنم و تیم نداشته باشم . غیرممکن است که خودم بخواهم این گزینه را انتخاب کنم . البته هر شخص تصمیم خودش را می گیرد و باید احترام گذاشت .

به فرگوسن در نیمه دوم چه گفتی ؟
ما مدام با هم در تماس هستیم . پس از بازی در لباس پورتو با او روبرو شدم . خیلی جوان تر بودیم . او به من تبریک گفت و مرا برای یک قهوه دعوت کرد . در طول سالهای بعدش روابط ما ادامه داشت . آن لحظه خیلی تاثیر گذار بود . برایش احترام زیادی قائلم .

مربیان پرتغالی بهترین ها هستند ؟
بهترین بودن یک مسئله نسبی است . ممکن است که در یک لحظه این گونه باشد و در لحظه ای دیگر نه . ممکن است که برخی در برخی لحظات بهترین در دنیا شوند . مهم این است که بتوان دورانی را ثبت کرد که بتوان در پایانش گفت که دوره موفقی بوده است و موفقیت زیبایی با برخی ناکامی ها در آن ثبت شده است . این انتخاب من است و من موفقیت های زیادی داشته ام . مربیان پرتغالی خوب هستند اما نمی توان این را به کل تعمیم داد . عموما مربی پرتغالی جنگنده هستند . مربیان زیادی در پرتغال هستند ، جوان های زیادی هم می خواهند مربی شوند .

بعد از مورینیو ، چه کسی بهترین مربی پرتغال می شود ؟
به نظرم روی فاریا می تواند پیشرفت کند . البته نمی خواهم به مربیانی نظیر فرناندو سانتوس که در یونان خوب کا رکرده بی احترامی کنم .

تا یک سال پیش می گفتند که ویلاش بواس مشابه خودت است . تو شباهتی می دیدی ؟
نه .

پائولو بنتو ، پرتغال را به جام جهانی 2014 می رساند ؟
امیدوارم . حیف است که با توجه به تلاشی که انجام می دهد ، پرتغال به جام جهانی نرسد . حیف است که بازیکنانی نظیر کریستیانو که بهترین ها هستند ، نتوانند به جام جهانی برسند .

بی عدالتی بود که کریستیانو به توپ طلا نرسید ؟
بله ، به نظرم فوتبال یک ورزش تیمی است و نباید افتخارات فردی مورد توجه قرار گیرند . تیمها مهمتر از بازیکنان هستند . رونالدو قهرمان لیگ شد و نقش موثری داشت .

در خانه چطور هستی ؟
یک فرد عادی . یک همسر ، پسر و پدر خوب . اتفاقات عادی را دوست دارم . شاید اگر معلم بودم زندگی خانوادگی بهتری نسبت به حالا داشتم اما باز هم یک خانواده خوشحال را دارم .

برای خانواده وقت می گذاری ؟
البته . مردم فکر می کنند که طور دیگری است اما این طور نیست . ممکن است که لحظاتی مثل تولد پسرم را از دست بدهم . تا وقتی که هشت ساله شد ، نتوانستم که حتی یک تولدش را هم با او باشم . پس از آن شرایط بهتر شد و مثلا می توانستم که ساعت چهار بعد از ظهر در خانه باشم و با همسر و فرزندانم باشم .

برای بحران در پرتغال توضیحی دارید ؟
خیلی ناراحت هستم . حس ناراحت کننده ای است . اسپانیا و اروپا از حقیقت زندگی در پرتغال دور نیستند .

چه توصیه ای دارید ؟
حرفی برای گفتن نیست . من شرایط اقصتادی خوبی دارم . نمی توانم پند بدهم . ناراحتی مردم را درک می کنم . دوستان و خانواده هایی داریم که اذیتت می شوند . مردم می خواهند که زندگی خوبی باشند .

از نظر سیاسی هنوز سنت گرا هستید ؟
بله .

دوست دارید دنیای فوتبال مورینیو را چگونه به یاد بیاورد ؟
برایم مهم نیست . هر کسی ممکن است که داستانی بسازد اما اتفاقات قابل پاک شدن نیستند . می خواهم در هر جایی که هستم موفق شوم .

به چند زبان صحبت می کنید . چیز جدیدی هم یاد گرفتید ؟
انگلیسی و فرانسوی را به حد کافی بلدم . اسپانیایی و ایتالیایی ام نیز خوب است . در کشوری که نتوانم در آن ارتباط برقرار کنم کار نمی کنم . ارتباط برقرار کردن ضروری است .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 7:40 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/20/primera/1363738600_428907_1363738694_noticia_normal.jpg سرجیو راموس در مصاحبه با کادنا کوپه نشان داد که بر خلاف بازیکنانی نظیر آربلوا اهل پاچه خواری نیست و با صراحت حرفش را می زند :" دوست داشتم پس از بازی با یونایتد ، مورینیو جور دیگری حرف می زد . " که اشاره به حرفهای مورینیو در دل و قلوه دادن به یونایتدی ها پس از بازی داشت . 
تیم ملی :" سخت است که به 200 بازی ملی برسم . بستگی به مصدومیت و شرایطم دارم . بردن یورو - جام جهانی - یورو اسان نیست و به آن افتخار می کنم . ما پنج سال فوق العاده داشته ایم . "
آراگونس :" باید از لوئیز تشکر کنم که مرا بالاتر از سالگادو در ترکیب قرار داد . "
بنزما :" او سمبل فارنسه در سالهای اخیر برده است . "
جام :" فقط چمپیونزلیگ را کم دارم . از معدود جامهایی است که نبرده ام . هیچ چیز برایم با جام جهانی قابل مقایسه نبود . آن روز پدرم گریه کرد . دوست دارم که پنالتی آخر را برای بردن دهمین چمپیونزلیگ بزنم . جوک ها را پس از پنالتی که مقابل بایرن خراب کردم دیدم و آن را پذیرفتم . "
مورینیو :" من با مورینیو و لوئیز ، رو در رو بحث هایی داشته ام . هر دو از هوشمندان فوتبال هستند . با مورینیو بحث هایی داشته ام . معمولا روراست حرفم را می زدم . با مورینیو و بقیه این کار را کرده ام . دوست داشتم که پس از بازی در اولدترافورد ، مربی جور دیگری حرف می زد . "
رئال مادرید :" این باشگاه خانواده من است و لباس های کثیف را پشت درهای بسته می شویم . "
آینده :" می خواهم تا سالهای زیادی در رئال بمانم . چه مورینیو باشد ، چه نباشد . "
بارسلونا :" برای بسیاری عجیب است که با پیکه و بوسکتز دوست هستم . راستش فکر نمی کردم که برخورد والدس با من خوب باشد اما خیلی عالی بود . اگر بخواهم کسی از بارسا به رئال بپیوندد آن سرجیو بوسکتز است . "


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 7:39 :: توسط : مهدی
درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 122964
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1