خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

 کریستیانو صادق است و در 28 سال عمرش هرگز نخواسته که سر کسی را شیره بمالد . در مراسمی عمومی مثل بهترین های مارکا از او در این باره که خوشحال است یا نه پرسیده می شود . او ترجیح می دهد که سکوت استراتژیک خود را حفظ کند . سکوتی که در مورد این سوپرمن خیلی معناها دارد . او از برنابئو خوشحال است ، استادیومی که هوادارانش شیفته او هستند .با رختکن هماهنگ شده و در اوج دوران فوتبالش است . 
اما کریستیانو نیاز دارد تا با مدیر سر یک میز بنشیند و بعد با هم تصمیمی منطقی در مورد آینده بگیرند که در موردش هیچ تردیدی نباشد . مشکل پول نیست . کریستیانو حمایت همه جانبه سکوها را می خوهد . او می خواهد که سران رئال به این که بهترین بازیکن تاریخشان پس از دی استفانو را داشته اند ، به خود ببالند . مسلما برای رئالی ها خبر بزرگ تابستانی ، خرید آگوئرو یا بیل نیست ، بلکه خبر اصلی تمدید قرارداد کریستیانوست .
توماس رونکرو


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 14:33 :: توسط : مهدی

 

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/03/19/primera/1363657621_874906_1363657699_noticia_grande.jpgسفر برق آسای مورینیو برای دیدن گالاتاسرای در زمین کایزری اسپور ، فرصتی بود که مربی پرتغالی آمادگی دو تن از شاگردان سابقش یعنی اشنایدر و دروگبا را ببیند . مربی پرتغالی به خبرنگاران ترک یک جواب خیلی کوتاه داد :" تیم سرسختی خواهند بود . " اما منابع باشگاه ترکیه ای در مورد تفکرات دیگر او نیز پرده برداشتند . 
مورینیو در استادیوم کایزری با شوتا آرولادزه همکلام شد . شوتا مربی تیم کاظم پاشا در لیگ ترکیه است . این دو همدیگر را از زمانی که مربی پرتغالی دستیار فن خال بود می شناسند . مورینیو به شوتا گففته است :" گالاتاسرای خیلی قدرتمند است و توان فنی بالایی دارد . اشنایدر بهتر شده و در فرم خوبی است . " بازیکن هلندی دو شوت به چارچوب شد که یکی از آنها گل شد .
اما حسش در مورد دروگبا متفاوت بود . " مثل قبل نیست . در فرم خوبش قرار ندارد . " مهاجم 35 ساله ساحل عاجی دو پاس گل داد و یک بار در دقیقه 90 شوت به بیرون چارچوب زد . او در 501 دقیقه در گالاتاسرای فقط یک گل زده و از لیست تیم ملی کشورش برای بازی با گامبیا در روز یکشنبه بازمانده است .
مورینیو از هیجان هواداران گالاتاسرای هم سورپرایز شد . با این که این بازی در 600 کیلومتری استانبول برگزار می شد ، بسیاری از هواداران این مسافت را پیموده بودند تا از تیمشان حمایت کنند . در سکوهای استادیوم کایزری اسپور پارچه نوشته ای با این شعار دیده می شد :" مادرید ، واقعی نیست . گالاتاسرای واقعی است . "


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 14:32 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/primera/1363567631_177736_1363567696_noticia_normal.jpg" نگران ضربات ایستگاهی هستیم " پهپه په این را گفت و امیلیو بوتراگوئنو تاکید کرد : "تاوان این ضربات در اروپا سنگین خواهند بود . " و کارانکا ادامه داد :" این اشتباهات به خاطر عدم تمرکز است . " تا سرجیو راموس ابراز تاسف کند :" بای د از این حیث بهتر شویم . " در حقیقت باید پذیرفت که رئال رئی ضربات ایستگاهی هحریفان مشکل دارد چرا که امسال از 48 گلی که خورده 15 تایش از روی ضربات ایستگاهی بوده اند . 
رئال مادرید امسال به شدت امسال از این حیث مشکل داشته است . با گل آلفارو در شنبه گذشته ، این هشتمین گلی بود که رئال از روی نقطه کرنر می خورد : مایورکا ، یونایتد ، گرانادا ، اسپانیول ، وایادولید (2) ، آژاکس و سویا . رئال مادرید مقابل والنسیا ، آلکویانو ، سیتی و بارسا (2) با ضربه آزاد مستقیم گل خورده و مقابل ختافه و والنسیا نیز با ضربات ایستگاهی ارسالی . اگر این آمار را به پنالتی های پرایتو ، آگوئرو و مسی اضافه کنیم ، در حقیقت رئال 37 درصد از گلهایش را از روی ضربات شروع مجدد دریافت کرده است . مورینیو در روز 13 فوریه پس از گل ول بک با ضربه سر در برنابئو گفت :" کلیپ های حریفان را دیده ایم تا نقاط قوتشان را روی ضربات ایستگاهی ببینیم اما وقتی روی دوئل های فردی می بازیم ، برنامه ریزی هیچ تاثیری نمی گذارد .
مربی پرتغالی معتقد بود که در چنین صحنه هایی برخی بازیکنان همچون راموس بی دقت هستند ، این در حالیست که خود این بازیکن امسال روی چهار ضربه کاشته بی دقت بوده است . مربی پرتغالی پس از گل خوردن از سویا گفته بود :" تمرکز ها خیلی پائین بود . نمی شود بیش از این روی ضربات ایستگاهی کار کرد . " تا راموس پاسخش را بدهد :" این جا همه می بازند و همه می برند . "
دیگو لوپز امسال سه گل از روی ضربات ایستگاهی خورده ، کاسیاس ده تا و آدان دو تا . دیگو لوپز د راین باره گفته است :" روی این صحنه ها در طول هفته کار کرده ایم . این طور نیست که این لحظات دغدغه مان باشد اما مطمئنا باید مراقب بود . "
مسلما بحث در مورد ضربات شروع مجد دبحث داغی در تیم است . کادر فنی ، بازیکنان را مقصر می داند و بالعکس .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 7:28 :: توسط : مهدی

انریکه کارزو ، مدیر اتلتیکو مادرید حرفی را زد که شاید در آینده باعث مضحکه شدنش بشود . وی برای فینال کوپا برای رئال مادرید کری خوانی کرد . 
مدیر کارزو گفت :" ما عادت داریم فینال ها را ببریم . چرا این یکی را به رئال ببازیم ؟ " اشاره او به چهار فینال اروپایی بود که اتلتیکو در سالهای اخیر برده است .
وی افزود :" فینال به خاطر گنجایش برنابئو در این استادیوم برگزار می شود . فرقی هم ندارد چرا که مهم برنده شدن است . در لالیگا نیز برای رده دوم تلاش خواهیم کرد . "


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 7:27 :: توسط : مهدی

 

 مسعود اوزیل ، هافبک آلمانی رئال مادرید باید آماده دو بازی ملی شود . وی به کشورش سف رکرده است . وی با انتشار عکسی از خودش در مسیر آلمان در صفحه فیس بوکش نوشت :" در مسیر المان . خوشحالم که دوستانم را دیدم . "

 

http://s1.picofile.com/file/7645195157/ozil.jpg


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 7:26 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/primera/1363564652_292884_1363565041_noticia_normal.jpg " امیدواریم که این بار اتفاقات دفعات قبل تکرار نشود و همه به سلامت از بازیهای ملی برگردند . " آیتور کارانکا پیش از بازی با مایورکا این را گفت . دیروز راموس حرفهای مشابهی زد :" دوره ای با تیمهای ملی داریم و امیدواریم در این مدت همه بازیکنان سالم برگردند و هیچ مصدومیت یا ناراحتی پدید نیاید چرا که بازیهای مهمی در پیش هستند . " 
کاپیتان دوم و کمک مربی رئال مادردی حسی که مورینیو و کادر مدیریتی داشتند را نشان دادند . مادریدیسموها که 17 بازیکن خود را تحویل تیمهای ملی دادند مسلما نگرانی های زیادی دارند . در این فصل مورینیو خاطرات بدی از بازیهای ملی دارد . در ماه اکتبر 19 بازیکن خود را تحویل تیمهای ملی داد که پنج تا از آنها یعنی مارسلو ، آربلوا ، کوئنت رائو ، بنزما و خدیرا با مصدومیت برگشتند . بازیکن برزیلی دچار طولانی ترین مصدومیت ممکن شد و سه ماه از میادین دور بود .
مورینیو به همین علت نگاه ویژه ای به بازیهای ملی دارد و مدام با مربیان تیمهای ملی در تماس است تا در این باره که چقدر می خواهند از بازیکنانش استفاده کنند از آنها بپرسد .
رئالی های حاضر در بازیهای ملی : آربلوا ، آلبیول ، راموس ، ژابی ، ناچو ، کوئنت رائو ، په په ، کریستیانو ، دی ماریا ، هیگوائین ، کاکا ، مارسلو ، اوزیل ، خدیرا ، مودریچ ، واران و بنزما .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 16:9 :: توسط : مهدی

کریستیانو به مسائلی بیش از پول فکر می کند . در حقیقت پاکو گونزالس ، خبرنگار روزنامه آب ث نیز نوشت که برای ستاره پرتغالی مسائل مالی اهمیت چندانی ندارند . 
بنا بر این گزارش ، کریستیانو مشکلی با این ندارد که دستمزدش افزایش نیابد و حتی حاضر است که با دستمزد فعلی قراردادش را تمدید کند . اما رئال مادرید اصرار دارد که دستمزد بازیکن پرتغالی افزایش یابد .
رئال مادرید علاقه زیادی به هواداران دارد و به نظر می رسد که کریستیانو نیز به مرور شیفته رئال مادرید شده و فهمیده که هیچ جایی بهتر از رئال برایش در دنیا وجود ندارد .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 15:16 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/champions/1363566365_725802_1363566470_noticia_normal.jpgیکی از ویژگی های فوتبال ترکیه را می توان شور و شوقی دانست که در میان هوادارانش وجود دارد . گالاتاسرای دو دشمن بزرگ در شهر استانبول دارد : فنرباغچه و بشیکتاش . تیم دومی در سال های 2010 و 2011 ، به عنوان قدرت سوم شهر ، گوتی را در اختیار داشت اما هوادارانش نفرت بسیار شدیدی نسبت به گالاتاسرای دارند . در حقیقت این را شنبه گذشته می شد دید که در استادیوم اینونو در حالی که بشیکتاش 1-3 به تیم کاسیمپاسا باخت . آنها برایشان باخت اهمیت چندانی نداشت چرا که بشیکتاشی ها از روی سکوها ، رئال را حمایت می کردند و به سودشان شعار می دادند . آنها در حقیقت می خواستند نشان دهند که تیم اسپانیایی در روز 20 فروردین در استانبول تنها نخواهد بود . 
در انجمن های هواداری بشیکتاش ، بحث سر این است که آنها برای استقبال و تشویق رئال مادرید به فرودگاه بروند ، به خصوص اگر شرایط برای بازی برگشت برابر بود . گروهی افراطی ملقب به غارسی ، می خواهند که به حمایت از رئال بپردازند . محل تجمع آنها در بازاری در مرکز استانبول است و از سال 1982 که کارشان را شروع کردند ، این لقب برایشان پیدا شد . آنها از سه ساعت قبل از بازی دور هم جمع می شوند تا جو را داغ کنند و حالا نیز می خواهند که رئال را تشویق کنند تا لج گالاتاسرایی ها را در بیاورند .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 15:14 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/18/primera/1363567283_020037_1363567326_noticia_normal.jpg آنتونیو باندراس در یک مراسم خیریه در جمعه گذشته در موزه خودرو در مالاگا شرکت کرد . این مراسم یک ناهار خیریه بود که توسط بنیاد خیریه " اشک ها و لبخندها " برنامه ریزی شده بود و محلش در دانشگاه کودتا بود . این ناهار به همت آشپز آندره آ تومباریو برگزار شده بود که نفری 250 یورو باید در ازایش پرداخته می شد . پس از این ناهار ، یک حراجی برای جمع کردن پول بیشتر برگزار شد . 
در میان اشیاء حراجی ، پیراهن امضا شده پنج بازیکن رئال یعنی کایخون ، آربلوا ، ژابی ، کاکا و خدیرا نیز وجود داشت . آنتونیو باندراس در ازایشان 20 هزار یورو پرداخت . این پول به افراد بی بضاعت خواهد رسید . بازیگر سرشناس مالاگایی از این که این پنج پیراهن را با نیت خیر خریده خیلی خرسند بود . او هوادار فوتبال است و به رئال و مالاگا علاقه دارد .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 15:12 :: توسط : مهدی

رئال مادرید با یک نیمه دوم عالی به مایورکا غلبه کرد . اوزیل در این بایز خوش درخشید و هیگوائین با دبل و پاس گلش از خوب های میدان بود . 
دیگو لوپز 6 : روی هر دو گل می توانست بهتر از این ها باشد . در حد خودش خوب ظاهر شد .
آربلوا 3 : روی هر دو گل مقصر بود . به حدی ضعیف بود که بین دو نیمه تعویض شد .
واران 8 : مثل همیشه بی نقص بود . بی تردید بی جایگزین ترین مدافع حال حاضر ترکیب است .
راموس 3 : این بار در پست دفاع راست بهتر از دفاع وسط بود . روی گل دوم مایورکا جایش خالی بود و اشتباهاتش بی شمار بودند .
کوئنت رائو 6 : روی گل اول مقصر بود هر چند که به غیر از آن صحنه عملکرد قابل قبولی داشت .
مودریچ 9 : یک گل باورنکردنی زد . در چهار تا از گلهای رئال نقش داشت . خیلی پرفراز و نشیب است . یک بازی عالی ، یک بازی متوسط .
په په 7 : در خط دفاع بهتر از میانه زمین بود . در نیمه دوم حضورش در میانه زمین خوب بود . پاس گل اول را هم داد .
کاکا 6 : تقریبا هیچ کاری در طول بازی نکرد و پیدا کردنش در زمین از سخت ترین کارهای میدان بود .
موراتا 6 : برای هجومی تر شدن بین دو نیمه تعویض شد هر چند که در نیمه اول خیلی پرتلاش بود .
رونالدو 8 : یک گل عالی را روی کرنر زد . بسیار جنگنده بود و می توانست که بیشتر از این ها گل بزند .
هیگوائین 9 : به خوبی از فرصت هایش استفاده کرد . دو گل زد و یک پاس گل هم به بنزما داد . خوب خود را در موقعیت قرار داد .
ژابی 6 : حضورش در زمین نه بازی را بهتر کرد و نه بدتر . بیشتر تلاشش این بود که به تیم کمک کند که نتیجه را حفظ کند . روی گل پنجم حرکتش عالی بود .
اوزیل 9 : حضورش در زمین بازی را عوض کرد . دو پاس گل داد و با زهم درخشید .
بنزما 6 : کاملا از جریان بازی محو بود و به جز صحنه گل تقریبا هرگز دیده نشد .


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, :: 7:40 :: توسط : مهدی
درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 122799
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1