خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

سسک فابرگاس ، بازیکن بارسلونا پس از تساوی تیمش در بازی رفت نیمه نهایی کوپا برابر رئال گفت :" می توانست نتیجه بیشتر به نفع ما باشد . " 
وی گفت :" در یک دربی این چنینی هر چیزیم ممکن است . ما خوب بودیم ما نتیجه خوبی برای بازی برگشت گرفتیم . حالا باید به لیگ فکر کنیم . "
وی افزود :" نمی دانم که رئال بهتر شده بو دیا نه اما بازی کردن مقابل ما به آنها انگیزه داده بود . مثل همیشه دربی ها جدی هستند . دقایق اولیه پرفشار بودند . "

اینیستا :" در بعضی جاها بازی از کنترل ما خارج شد . "
" وقتی 1-0 بود ، موقعیت هایی داشتیم که نتیجه را 2-0 کنیم . اما آنها هم موقعیت هایی داشتند . یک بازی نزدیک بود که جدیت زیادی داشت . آنها خوب بازی را کنترل کردند اما در بعضی مقاطع بی دقت بودیم . در بعضی لحظات کنترل بایز از دستم ما کمی در می رفت . "
"فوتبال همین است . ممکن است که موقعیت هایی ا زدست بروند . بردن در برنابئو آسان نیست . "

ژاوی :" سه ، چهار گل نزدیم !"
"در نیمه دوم موقعیت های زیادی از دست دادیم . سه چهار گلی را نزدیم که در موقعیت عادی می زدیم . می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم و قرعه را تعیین کنیم هر چند که تساوی خوب است . " 
"ما می خواستیم بازی خودمان را انجام دهیم که به خواستمان رسیدیم . هر چند که آنها در ضد حملات خوب بودند .
گلشان روی کرنری به ثمر رسید که کرنر نبود . البته این ها تصمیمات داور هستند و باید احترام گذاشت . "


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 8:12 :: توسط : مهدی

رئال مادرید1-1بارسلونا

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 8:6 :: توسط : مهدی

1- مورینیو:مطمئنا مورینیو میتواند مهمترین تکه پازل مادریدی ها باشد.باید قبل از یک تاکتیک حرفه ای منتظر یک سورپرایز روانی از آقای خاص باشیم. 
2- انگیزه و تعصب:مطمئنا انگیزه رافائل واران و دیگو لوپز و به همین ترتیب کاروالیهو مودریچ و رونالدو و به همین ترتیب تعصب کایخون به تنهایی میتواند برای برد کافی باشد.در این بین نباید دشمنی اسین با بارسلون را هم از یاد برد.
3- دیگو لوپز:مطمئنا حضور دیگو لوپز باعث احساساتی شدن مهاجمان بارسا برای زدن گل خواهد شد.به همین ترتیب منتظر تکروی ها و شوت های بی حاصل و به طور کلی بازی بی منطق بارسایی ها باشید. از طرفی خیالمان روی توپ های بلند و همچنین ضربات ایستگاهی که به گوش زده میشوند راحت است اما مطمئن باشید هیچکس ایکر نمیشود.
4- ترس و حس انتقام: از طرفی بارسا دیگر طلسم نباختن در برنابئو را ندارد;همین خود برای بارسا یک معضل روانیست.حس انتقام جویی آنها برای برد در برنابئو نیز توسط آقای خاص به ضرر خودشان تمام میشود.من به شما قول میدهم.میتوانید بعد از بازی همین جا بیایید.
5- کریستیانو دوس سانتوس آویرو:نیازی به توضیح نیست.میتوانیم خیالمان را از بابت آلوسس هم راحت بدانیم.
6- آس و مارکا:بله!دشمنان دیرینه ی رئال مادرید و عاشقان پول اینبار با شایعات بسیار مسخره شان باعث تقویت وحدت تیم شدند که مهمترین دلیل من برای برد از بارسلوناست.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 18:7 :: توسط : مهدی

در حالی که برخی اطرافیان مورینیو از شانس بالای حضور آدان در ترکیب بازی امشب خبر می دهند ، به نظر می رسد که دیگو لوپز گزینه مطمئن تر و محبوب تر برای هواداران رئال است . در ترکیب مورد نظر کاربران مارکا ، کایخون و مارسلو نیز مورد علاقه هواداران برای رسیدن به ترکیب هستند . 
در ترکیب مد نظر هواداران رئال در الکلاسیکو با 35 هزار رای در نظرسنجی مارکا ، نام این نفرات به چشم می خورد : دیگو لوپز ، واران ، آلبیول ، مارسلو ، خدیرا ، ژابی ، کایخون ، اوزیل ، رونالدو و بنزما .
شاید مورینیو حرف آخر را بزند اما نظر هواداران چیز دیگری است . آنها دوست ندارند که اسین با توجه به بازیهای ضعیفش در پست دفاع کناری ، دوباره در این پست قرار گیرد و ترجیح می دهند که آربلوا در پست دفاع چپ نباشد . کایخون هم توسط هواداران به مودریچ ترجیح داده شده هر چند که به نظر می رسد که مربی پرتغالی سیستم تدافعی تر را ترجیح می دهد .
در مورد ترکیب مد نظر کاربران مارکا برای بارسا نیز ، ترکیب قابل پیش بینی است : پینتو ، آلوس ، پویول ، پیکه ، آلبا ، ژاوی ، بوسکتز ، سسک ، پدرو ، مسی و اینیستا .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 18:6 :: توسط : مهدی

کمپانی قطارهای بین شهری اسپانیا اعلام کرد که بلیط های ارزان قیمت برای تمامی هواداران بارسلونا که چهارشنبه می خواهند برای الکلاسیکو به مادرید سفر کنند ، در نظر گرفته است . 
این کمپانی اعلام کرد که این قطار ساعت 00:15 به وقت محلی ، یعنی یک ساعت و پانزده دقیقه پس از بازی از مادرید راهی بارسلونا خواهد شد که قیمت بلیط فقط 35 یوروست و این قطار ساعت 2:45 به کاتالونیا می رسد .
400 هوادار بارسلونا می توانند برای دیدن الکلاسیکو به برنابئو بیایند که به نظر می رسد که قطار راه مقرون به صرفه ای برای بازگشتشان باشد.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 13:20 :: توسط : مهدی

  لوسیو آنتونس ، مربی کیپ ورد گفت که صحبت کردن با مورینیو به او کمک کرده تا تیمش بتواند که در جام ملت های آفریقا شگفتی آفرینی کند . مربی کیپ ورد در طول ماه آذر ، به والدبباس آمده بود تا تمرینات مورینیو را زیر نظر بگیرد که او می گوید که رسیدن تیمش به مرحله یک چهارم جام ملت ها در تاریخش به عنوان کوچک ترین کشور تاریخ که به جام ملت ها می آید ، در این موفقیت بی تاثیر نبوده است . 
وی اعلام کرد که پیش از پیروزی 2-1 برابر آنگولا ، با مورینیو تماس داشته و از او مشورت گرفته است :" ما با عزم پیروزی به این جا آمدیم که جواب داد . بازیکنان فداکاری کردند .
کیپ ورد برای اولین بار در تاریخش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا رسید که شکست 0-1 به آنگولا را با پیروزی 2-1 عوض کرد .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 13:17 :: توسط : مهدی

کریستیانو رونالدو یک فوتبالیست خوفناک در دقایق آغازین الکلاسیکوست در حالی که حضور مسی در دقایق پایانی نیمه اول مشهود تر است . پس از بررسی 16 تقابل این دو ستاره در رئال و بارسا می توان این را درک کرد . مسی هرگز در پانزده دقیقه اول نتوانسته که به رئال گل بزند و پانزده دقیقه پایانی نیمه اول هم تنها لحظه ایست که کریستیانو در آن ، گل وارد دروازه بارسلونا نکرده است . 
از ده گلی که کریستیانو به بارسا زده ، چهار تایش در یک سوم آغازین بازی ها بوده است . در این دقایق ، بازیکن پرتغالی 46 درصد از توپهایش را ربوده و شوت هایش به چارچوب دقت بیشتری داشته اند : 45 درصد . در حالی که مسی در نیم ساعت آغازین فقط یک گل زده و پنج شوت به چارچوب داشته است .
پس از 30 دقیقه اولیه ، بازیکن آرژانتینی در یک ربع آخر نیمه اول واکنش نشان می دهد . او در این لحظات چهار گل زده ، 8 شوت به چارچوب زده و 8 توپ ربوده است . جالب این که هر 3 کارتی که کریستیانو در الکلاسیکوها گرفته در همین یک ربع پایانی نیمه اول بوده است .
در نیمه دوم توان هر دو بازیکن یکسان است . در نیم ساعت پایانی ، هر دو بازیکن 4 گل و 26 شوت داشته اند و کمترین توپ را لو داده اند .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 13:16 :: توسط : مهدی

رئال مادرید کاستیا لیستش را برای بازی دوشنبه در خوزه ریکو پرز مقابل هرکولس اعلام کرد تا دومین پیروزی خارج از خانه اش را کسب کند . 
توریل برای این بازی تمامی نفرات آماده اش شامل موراتا و خسوس را در لیست قرار داده است . لیست کامل بدین شرح است : مخیاس ، خسوس ، فابینیو ، ناچو ، ماتئوس ، ایوان ، کاسادو ، خوانفران ، دنیس ، کوئینی ، خوزه رودریگز ، موسکرا ، خوتا ، الکس ، بورخا گارسیا ، اسکار پلانو ، خسه و موراتا .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 8:51 :: توسط : مهدی

کریستیانو یک تهدید بزرگ برای بارسلوناست . آمارش فوق العاده هستند : بازیکن پرتغالی در شش الکلاسیکوی اخیر هفت گل زده است . دوئلش با مسی حسابی داغ است . وقتی بازیکن پرتغالی روز یکشنبه هت تریک کرد ، بازیکن پرتغالی شبش مقابل اوساسونا چهار گل زد تا همان طور که مشخص شود ، رقابت هر دویشان را به اوج برساند . 
کریستیانو 2013 را عالی شروع کرده و در هفت بازی ، ده گل زده است . (1.14 گل در هر بازی) . کریستیانو در مجموع امسال 33 گل زده و در 87 بازی در برنابئو به صد گل رسیده است .
رونالدو با سه گلش به ختافه ، فقط دو گل تا خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال فاصله دارد . بازیکن پرتغالی در 176 بازی 179 گل زده که رکورد فوق العاده ایست .
رونالدو یکشنبه سومین هت تریک فصلش را داشت تا با پوشکاش با رکورد 19 بازی زدن سه گل یا بیشتر برابری کند . او سومین بازیکن تاریخ رئال است که البته دی استفانو با 31 بازی زدن سه گل یا بیشتر بالاتر از اوست . ختافه ، تیمی است که بیشترین کابوس را از کریستیانو دیده است . بازیکن پرتغالی مقابل آنها 11 گل زده است .


سرعت اعجاب انگیز در 100 گله شدن در برنابئو
کریستیانو رونالدو با هت تریکش برابر ختافه ، رکورد سریع ترین آمار در زمینه رسیدن به صد گل در برنابئو را شکست . عددی که تا پیش از این فقط هشت بازیکن به آن دست یافته بودند . بدین ترتیب هیچ کس نمی تواند در بهترین بودن کریستیانو شک کند .
کریستیانو در ده دقیقه برابر ختافه هت تریک کرد . مهاجم پرتغالی سه گل فوق العاده زد تا از نظر شمار گلهایش در استادیوم رئال به صد برسد . دی استفانو ، سانتیانا ، رائول ، پوشکاش ، هوگو سانچز ، خنتو ، پیری و آمانسیو پیش از این به چنین رکوردی رسیده بودند اما هیچ کدام به سرعت کریستیانو و در سه سال و نیم ، به این آمار دست نیافتند .
کریستیانو برای صد تایی شدن در برنابئو فقط به 87 بازی نیاز داشت ، رکوردی که حتی فکر کردن به آن هم اعجاب انگیز است .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 8:49 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/29/primera/1359418235_134565_1359418278_noticia_normal.jpgآنژی در تلاش است که کاکا را پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد . باشگاه روسیه ای در تلاش است تا در مذاکرات تسریع ببخشد و بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد . فصل نقل و انتقالات تا پایان روز پنجشنبه باز است که شومی بابائف به عنوان واسطه مذاکراتی جدی با رئال داشته است . این ایجنت گفت :" کاکا مدتی است که مد نظر آنژی است . مذاکرات اولیه هم انجام شده اما چیزی رسمی نیست . " 
روبرتو کارلوس ، بازیکن اسبق رئال به عنوان مدیر ورزشی آنژی ، هفته گذشته به همراه خانواده اش به مادرید آمده بود که احتمال دارد او هم تماسهایی برای بردن رئال به باشگاه روسیه ای برقرار کرفده باشد .
آنژی به مربیگری گاس هیدینگ ،به مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا رسیده و باید با باشگاه هانوفر مواجه شود اما سلیمان کریمف ، مالک متمول این باشگاه ، چمپیونزلیگ را می خواهد .
با توجه به این که گالاتاسرای نیز اشنایدر را خرید ، شانس پیوستن کاکا به باشگاه ترکیه ای کم شده است . از طرفی میلان پاسخ منفی برای فروش کاکا داده است و حالا به نظر می رسد که آنژی تنها راهکار برای هافبک رئال باشد .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 8:49 :: توسط : مهدی
درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1472
بازدید کل : 124647
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1