خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

رئال مادرید دوباره به شانس آوردن در بازیهای رفت و برگشتی روی آورد . حذف سلتا ، ده سال پس از آخرین جبران شکست در دور رفت برای رئال در بازیهای حذفی بود . رئالی ها با چهار گل موفق به حذف تیم گالیشیایی شدند و به مرحله بعدی کوپا صعود کردند . 
رئال البته در تاریخ 110 ساله خود همیشه بازگشت های جادویی داشته است . ده سالی بود که رئال مادرید این عادتش را فراموش کرده بود اما امسال دوباره روی دور برگشته است .
هدف اصلی تیم مورینیو در این فصل ، بردن کوپا و چمپیونزلیگ است که بی تردید روحیه بازگشت برای بازیهای حذفی به شدت کمک رئال خواهد بود .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 13:18 :: توسط : مهدی

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید با مطبوعات انگلیس در سفرش به منچستر برای دیدن یونایتد صحبت کرد . مربی پرتغالی گفت که بازی با تیم انگلیسی مثل یک فینال زودهنگام است .
مربی پرتغالی گفت :" همه می خواهند این بازی را ببینند . رئال مادرید مقابل منچستر یونایتد . سر الکس مقابل دوستش مورینیو . حیف که این در فینال نیست . خودمان می دانیم که می توانیم برنده باشیم و آن ها هم این را می بینند . "


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 8:36 :: توسط : مهدی

کنفرانس مطبوعاتی دیماریا قبل بازی با والنسیا ( جام حذفی-دور رفت )


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:6 :: توسط : مهدی

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/01/14/copa_del_rey/1358129072_150020_1358129130_noticia_normal.jpg فاکتور مشترک شش پیروزی والورده در هفت حضورش روی نیمکت والنسیا را می تواند حضور داوید آلبلدا درون زمین دانست . کاپیتان والنسیا فقط بازی در رینو را از دست داد که تیم پاکو خمز در متسایا سه امتیاز از دست داد . 
اما شنبه گذشته آلبلدا مصدوم شد و به نظر می رسد که حداقل دو هفته از میادین دور باشد . بدین ترتیب او سه گانه تیمش مقابل رئال را از دست می دهد .
حالا والورده در نظر دارد که به جای او از پارخو استفاده کند . وی در بازی با سویا جای آلبلدا به زمین آمد ، در پست هافبک دفاعی بازی کرد و عملکردش در کارهای تدافعی مورد پسند والورده قرار گرفت . از طرفی گاگو نیز کم کم دارد از مصدومیتش ریکاوری می کند و احتمالا دقایقی مقابل رئال بازی می کند .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:2 :: توسط : مهدی

رونالدو: میخواهم در رئال مادرید بمانم / مورینیو بهترین مربی جهان است .

 رونالدو از هواداران خواست فرصت بیشتری به مورینیو بدهند چون مربی همیشه بهترین ها را برای باشگاه میخواهد .

رونالدو مصاحبه ای با سایت رسمی فیفا انجام داد که مشروح آنرا در زیر میخوانید .

کریستیانو، پنج سال متوالی است که برای مراسم اهدای توپ طلا دعوت می شوی و درجمع 3فینالیست نهایی هستی. از اینکه یک بار دیگر در جمع الیت های دنیای فوتبال هستی چه حسی داری؟

حس خیلی خوبی دارم.حضور در جمع برترین ها یک افتخار بزرگ است و از این بابت واقعا احساس رضایت می کنم. بدین ترتیب نشان می دهم که در کارنامه ورزشی ام سطح خوبم را حفظ کرده ام و فقط می توانم از این بابت احساس خوشبختی کنم. نسبت به اولین باری که به اینجا آمده ام ، از چه نظراتی تغییر کرده ام؟ تقریبا مثل همان موقع هستم کمی تجربه ام افزایش یافته که در طول این سالها به دست آمده ولی هنوز هم با همان انگیزه چند سال قبلم به تلاش ادامه می دهم. در مجموع همان آدم قبلی و همان بازیکن همیشگی هستم

اولین باری که به اینجا آمدی برای یونایتد بازی می کردی و حالا بازیکن رئال هستی.چه تفاوت هایی میان این دو تیم می بینی؟

اینها دوتا از بهترین تیم های دنیا هستند و به همین خاطر همیشه کسب موفقیت با این تیم ها واقعا سخت است. این تیمها نکات خوب و نکات کمتر خوب زیادی دارند.باور من براین است که فشارها در رئال مادرید به مراتب بیشتر از منچستر است.سه سال و نیم است که اینجا هستم و حس می کنم که این طور است. چون در تمام طول این سالها ما تمرکزمان را برروی فتح دهمین قهرمانی اروپایی تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار داده ایم. این یک هیجانی ایجاد می کند که در تمام لحظات محسوس  است.

فکر می کنی که گاهی وقتها همین سطح توقعات، روی عملکرد تیم در زمین بازی تاثیر می گذارد؟

فکر می کنم بله. فشارها بیش از حد است و گاهی وقتها روی عملکرد تیم اثر می گذارد.به همین خاطر هم هست تلاش می کنیم تا بر این فشارها غلبه کنیم که آن چیزهایی که درمورد ما گفته می شود( به ویژه در کنفرانس های خبری که هر روزه صحبت از رئال است) برروی عملکرد ما تاثیرنگذارد.در نهایت، این تصمیمی فردی است؛ که چه کسی می خواهد به این تاثیرها و به این توقعات اهمیت بدهد یا نه. آنچه روزنامه ها می نویسند، خیلی مهم نیست و به همین خاطر نباید بیش از حد به این موضوع پرداخت.

فکر می کنی که شروع بی ثبات رئال در رقابت های این فصل، فشارها را برروی تیمتان بیشتر کرده؟

ما رقابت های این فصل لالیگا را خوب شروع نکردیم؛ این کاملا درست است. می دانیم که در رقابت های لالیگا کار خیلی سختی داریم ولی در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. ما به تلاش کردن و برد در بازیهای پیش رویمان ادامه می دهیم تا ببینیم که چطور خواهد شد. به علاوه لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری هم پیش روی ماست؛ جامهای زیادی برای کسب کردن پیش رو داریم.

با درنظر داشتن شرایط، فکر می کنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اولویت اول رئال باشد؟

بله، قطعا همین طور است. کسب دهمین قهرمانی اروپایی چیزی است که همه مادریدی ها می خواهند.این خواسته کاملا روشن ماست. پارسال تا یک قدمی کسب این قهرمانی پیش رفته بودیم ولی ناکامی درمرحله نیمه نهایی واقعا ناامید کننده بود. خوشبختانه حالا این شانس را داریم تا امسال، انتقام پارسال را بگیریم. البته امسال سختی کار ما بیشتر شده و باید مقابل یونایتد قرار بگیریم. کار آسانی نخواهد بود و به نظر من احتمال صعود برای هریک از دو تیم 50،50 است. ولی من اعتماد به نفس و روحیه زیادی دارم.

حس می کنی که اگر رئال مادرید مثل قبلش بازی کند، می توان این تیم را مدعی صعود به دور بعد دانست؟

هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. ولی اگر با حداکثر توانمان بازی کنیم، تیم واقعا خوبی هستیم. نباید فراموش کرد که منچستریونایتدش روند خوبی در رقابت های این فصل داشته و با برتری خوبی درلیگ برتر صدرنشین است ولی درعمل، اگر در سطح همیشگی خودمان بازی کنیم، می توانیم از آنها پیشی بگیریم. برای این کار باید متحد باشیم و گروهی کار کنیم؛ یعنی همان کاری که در خیلی از بازیهای دیگر انجام داده بودیم.

ناکامی های رئال در لالیگا و فاصله با صدر جدول باعث شده تا شعارهایی علیه مورینیو به گوش برسد.نظر تو دراین باره چیست؟

مردم هرطور که بخواهند خودشان را ابراز می کنند و نظرات انها قابل احترام است.هرچند که من بر این باور هستم که باید کمی صبور باشند. من مطمئنم که مورینیو همیشه بهترین ها را برای تیم می خواهد و تا پای جانش از رئال دفاع می کند. این چیزی است که همه ما که در کنار او هستیم، این را می دانیم ولی نظر جمعی هم قابل احترام است. به نظر من مورینیو بهترین سرمربی دنیاست؛ با تمام تجربیاتی که دارد و تمام موفقیت هایی که کسب کرده

تو هم جنجالهایی را داشته ای که همه از آن مطلع شدند.فکر می کنی که چرا تا این حد جنجال در اطرافت ایجاد می شود؟

نمی دانم. نمی توانم با قاطعیت 100% پاسخ بدهم. خودمن هم این سوال را از خودم می پرسم. کسانی مرا می شناسند که کنار من بازی کرده اند و آنها می دانند که من چه شخصیتی دارم. کسانی که من را نمی شناسند هم می توانند هرچه می خواهند بگویند و هرطور که می خواهند فکر کنند. من به کسانی که از من انتقاد می کنند احترام می گذارم؛ چون می دانم که این نظراتی که درمورد من دارند، درست نیست. باید یاد گرفت که چطور با این شرایط کنار آمد. چون این بخشی از زنندگی تمام بازیکنان و عملا  تمام انسانهاست.

 یکی از موارد جنجالی این فصل احتمال جدایی تو از رئال و پیوستن به تیم دیگری بود. آیا چنین موضوعی را برای آینده مدنظر داری؟

من می خواهم تا پایان قراردادم در رئال بمانم.این را کاملا روشن و واضح می گویم. بعد از آن نمی دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد

 به موضوعات فردی تر بپردازیم. فکر می کنی که این موفقیت های کسب شده درکارنامه ورزشی ات را مدیون چه چیزی هستی؟

فکر می کنم که من بامهارت بودم و برای دستیابی به اهداف مدنظرم خیلی تلاش کردم. باید فروتنی داشت تا بتوانی بفهمی که چه چیزهایی کم داری و رو به جلو حرکت کنی. در طول کارنامه ورزشی ام، همیشه به دنبال یادگیری و رشد و کسب جام های بیشتر بودم.من واقعا بلند پرواز هستم و همیشه می خواهم ببرم و قهرمان شوم و می خواهم تا زمانی که با فوتبال خداحافظی می کنم هم به این روند ادامه دهم

*در خارج از زمین چمن هم خبرای متعددی درمورد تو به گوش می رسید؛ مثل خبر تولد پسرت

این بهترین اتفاق در زندگی من بود و واقعا غرورانگیز است. حضور او باعث شده تا من خوشبخت باشم

*دوست داری که او هم فوتبالیست شود؟

او هر شغلی که خودش دوست داشته باشدرا انتخاب خواهد کرد. قطعا من دوست دارم که فوتبالیست شود و تلاش می کنم تا کمی او رابه فوتبال نزدیک کنم؛ ولی تصمیم گیری با اوست و او هر تصمیمی که بگیرد من از او حمایت می کنم.

*صحبتهای زیادی درمورد کریس فوتبالیست به گوش می رسد ولی خیلی کم درمورد آنچه تو در خارج از زمین چمن انجام می دهی صحبت می شود. در وقت های آزادت چه کارهایی می کنی؟

من دوست دارم در وقت های آزادم، کارهایی که در زمان کار کردنم نمی توانم بکنم را انجام دهم. مثلا دوست دارم کنار خانواده ام باشم؛ سفر کنم، به گردش بروم؛ مسابقات بسکتبال و تنیس را تماشا کنم و درکنار پسرم باشم. فوتبال در ورزشگاه است و در خارج از ورزشگاه دوست دارم یک انسان نرمال باشم.

 مشهور بودن چطور است؟ دلت نمی خواست که یک فرد کمتر مشهور باشی؟

بازیکن فوتبال بودن مسائل و نکات مثبت دارد ولی گاهی وقتها نکات دیگری هم دارد که چندان خوب نیستند. زندگی و مسائل عادی را از دست می دهی و در برخی شرایط می توانستی اگر یک انسان سرشناس نبودی، لذت بیشتری ببری و ولی این حرفه ای است که من برگزیده ام و اصلا احساس پشیمانی نمی کنم

برای پایان این گفتگو، دراین برهه از زندگی فوتبالی ات احساس خوشبختی می کنی؟

واقعیتش را بخواهید بله؛ کاری که دوست دارم را انجام می دهم و از انجام آن لذت می برم.می دانم که یک خوش شانس هستم و از این بابت احساس رضایت می کنم.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 19:0 :: توسط : مهدی

تمرینات 14 ژانویه
 

به ادامه مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 18:56 :: توسط : مهدی

رئال مادرید 90-54کاناریا





ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 18:51 :: توسط : مهدی

بازی فوتبال رئال مادریدو والنسیا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ به میزبانی رئال مادرید در استادیوم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و به قضاوت و داوری مونیز فرناندز (Muñiz Fernández) در روز سه شنبه مورخ ۲۶ دی ۱۳۹۱ و ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ راس ساعت ۲۳:۳۰

سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰ منتظر باشید

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/4/4d/Real_madrid_logo.png/140px-Real_madrid_logo.png vshttp://www.futbolwallpapers.com/avatars/valencia.png

رئال مادرید - والنسیا

سه شنبه ، بیست و ششم دی ماه
بازی رفت مرحله یک چهارم کوپا
استادیوم:سانتیاگو برنابئو
داور : مونیز فرناندز
ساعت:23:30


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:38 :: توسط : مهدی

تبلیغ جدید رونالدو برای نایک



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:36 :: توسط : مهدی

آنتونیو آدان از نظر روحی آسیب دیده است . اکودیاریو گزارش داد که دروازه بان رئال مادرید به ماندن در رئال در پایان فصل به هیچ وجه فکر نمی کند . 
پس از هو شدنش توسط برنابئو مقابل سوسیه داد و تمسخر شدنش ، این بازیکن به هیچ وجه نمی تواند به ماندن در رئال فکر کند . بدین ترتیب به نظر می رسد که این محصول آکادمی چاره ای به جز جدایی از رئال در پایان فصل نخواهد داشت .
از طرفی اوساسونا ، ساراگوسا و اتلتیکو مادرید باشگاه هایی هستند که می خواهند در تابستان به طور رایگان این محصول 25 ساله آکادمی رئال مادرید را به خدمت بگیرند .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 6:45 :: توسط : مهدی
درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 123170
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1